jueves, 14 de agosto de 2014

PER FI ESTÀS A PUNT.

 Ilustración autor desconocido.


Per fi estàs a punt,
ho note...
amb impaciència sostinguda
he esperat aquest moment.
Ací et tinc,
al davant meu
i baig a menjar-te sencer
paladejant cada tros de tu;
et menjaré delerosa
com mai no t'han menjat,
com mai més ho faran,
sense llevar els meus ulls de tu
per gaudir com,
a cada xuclada,
a cada mos,
a cada llepada,
tremoles indefectiblement...
Et repasse de dalt de baix,
excitada per la teua dolçor,
em dispose a consumir-te
per complet,
a poc a poc,
assaborint en la meua boca
cada minúscula partícula
del teu ser...
sentint com a cada pas,
els meus llavis,
de les meues mans,
per la teua figura, 
traspua el caramel que
em delecta,
nèctar litúrgic,
almiment del meu deler...
servit a taula
amb la meua millor arma;
decicida inicie l'atac,
faig un tast...
et pose a la meua boca,
l'ànsia em recorre,
ja no puc parar,
et devore amb avidesa
fins el final...
ummmmmmmm.
T'estime, adorat Flam!!!!

Poema del libro: "Tasts de vida".

No hay comentarios:

Publicar un comentario