martes, 22 de julio de 2014

FULLES REVIFADES PEL VENT.

 Ilustración autor desconocido.
 

Com el vent despulla l'arbre de fulles,
les teues mans em vam despullant,
abrandant la meua carn
entre bes i bes.
I entre bes i bes
les meues mans libidinoses
et despullen per complet.
Les peces de roba van quedant
arremolinades als peus.
Els nostres cossos nus es freguen
embolicats perll amb pell;
amb les nostres carícies
obrim la porta de l'espai i el temps.
La meua ànsia als teus ulls,
fora d'ells vui el no-res,
la teua boca en la meua
respira del meu alè.
Mossegue els teus mugrons
aborronats de desig,
virtuosos els teus dits
es perden pels meus racons.
Prenc dels teus llavis la mel,
el meu suc t'ofereix
beure'ns sencers,
és el nostre únic deler.
Luxuriosa suor ens banya,
ens converteix en torrent,
recorres els meus meandres,
remunte els teus ràpids delicadament.
Allarguem el curs del riu,
entrellaçats ens llancem
per la csacada del frenesí i els anhels,
nadem en ella, s'enfonsem
fins negar-nos de plaer.
Després, mirant el teus cos
tombat al costat del meu
suat, defallit, satisfet,
m'enlaira de nou el deliri
com les fulles revifades pel vent.

No hay comentarios:

Publicar un comentario